zondag 29 juni 2008

STOP woorden


Iedereen gebruikt ze wel eens. Het woord zegt het zelf al STOPwoorden dat betekent dat je moet stoppen met stopwoorden. Het is eigenlijk stop zinnen want je zegt vaak meerdere STOP woorden achter elkaar. het woord STOPwoord zegt zelf al heel veel over woorden. Door woorden ontstaan de grootste nuttelooze discussies gesprekken en ruzies. Deze hele blog word onzin want het bestaat uit woorden. woorden zonder enige toegevoegde waarde. Woorden waar alleen maar meer woorden van komen. woorden zijn eindeloos.je kan er alles mee woorden maken mensen gek meer dan wat dan ook. Wie dit leest is gek. Even terug naar stopwoorden. STOPwoorden wekken bij mij haat op als iemand 10 keer zeg maar zegt in een gesprek wil ik zijn hoofd open maken en dan het woord uit zijn hoofd halen. Maar dan denk ik weer; ja dan moet ik dat bij mezelf ook doen want niemand gebruikt geen STOPwoord (2x lezen). STOP woorden gebruikt iedereen en je komt er niet vanaf.

Lekker lijstje:
Zeg maar
weet je wel
op zich
wat ik wil zeggen
en zo
of zo
snap je?
weetje
lekker voor je
nou nou
zo zo
zo...
en nu
ja toch
toch?
je weet toch
lol

Links over stopwoorden
lelijke clip over zeg maar

Geen opmerkingen: